Maar dat kan ik zelf toch?
Natuurlijk kun je het zelf. Even tussen de bedrijven door, terwijl jij je juist bezig zou moeten houden met je producten of diensten. Tenslotte kan ik dat hele andere deel voor je regelen. Kijk ik ook of je berichten aanslaan – en welke dan -, of je kunt inspringen op de actualiteit, zorg ik voor een eigen digitaal smoelwerk van het werk dat jij doet. Jij zorgt dat alles aan jouw kant er goed uitziet, ik duik onder de motorkap van je virtuele aanwezigheid.
We kijken samen naar de gewenste doelgroep(en), daarbij passende platformen, taalgebruik en algemene eisen aan de berichten, we bepalen het doel en vanaf daar is het aan mij. Ik hou alle analyses voor je in de gaten, kijk wanneer een bericht het meest bereik heeft, wat waar het best werkt, wat er bijkomt of afgaat terwijl jij je focust op wat jij het beste kan. Eens per week kom ik foto’s maken, zodat we ook het nieuwste nieuws kunnen melden aan jouw ambassadeurs, een groep die we nauwlettend in de gaten houden. Maar nogmaals: natuurlijk kun je het zelf! 😉